Beste ouders,

Beste allemaal

Wegens de verhoogde kleurencode in het jeugdwerk mag vanaf 28 oktober activiteiten voor +12 jarigen niet meer doorgaan.

Hoi hoi hoi allemaal!

Je kan de prachtige foto's van het onvergetelijke groepskamp vanaf nu bekijken op Flickr!

Via volgende link: https://flic.kr/s/aHsmPHdxAq

Omdat we geen fysieke scouts meer kunnen geven, gaan we tijdelijk over naar "Online Scouting"!

Word zeker lid van de Whatsapp-groep van elke tak en krijg wekelijks opdrachten doorgestuurd voor jullie kinderen!

Wegens het Coronavirus zijn wij genoodzaakt om ALLE scoutsactiviteiten op te schorten totdat we meer duidelijkheid hebben omtrent het virus.

Van zodra wij meer weten, wordt dit gecommuniceerd!

Het eerste 'Toekske van werkingsjaar 2019-2020 staat vanaf nu online onder rubriek 'Toekske!

Lees hier meer details!

Hier een kort overzicht van de kampdata en locatie per tak!

Kapoenen: 01/07/2019 - 05/07/2019 te Ruisbroek

Welpen: 01/07/2019 - 07/07/2019 te Boutersem

Jongverkenners: 04/07/2019 - 14/07/2019 te Graide

Neem zeker een kijkje bij de rubriek 'Activiteiten' en mis geen enkele van de evenementen die volgende maanden plaatsvinden!

Pagina's

Abonneren op Nieuws